Sou a: Inici / Notícies / 5 establiments de Tremp al concurs d'aparadors del FeMAP

5 establiments de Tremp al concurs d'aparadors del FeMAP

El Festival de Música Antiga dels Pirineus organitza aquest concurs per fer difusió del festival i promoure el comerç local.

Els organitzadors del FeMAP han informat aquest matí que el concurs, que té com a temàtica principal la música antiga i tots els elements que hi tinguin a veure, ha rebut inscripcions de gairebé tots els municipis que composen el Festival. Tremp, concretament ha estat el segon municipi amb més establiments inscrits, després de la Seu d'Urgell.

Els aparadors decorats seran visibles per a tothom de l’1 fins al 31 de juliol. Durant el mateix mes els aparadors seran avaluats per un jurat, qui decidirà qui és l’aparador guanyador dels 600 i 300 euros de primer i segon premi respectivament.

A més a més, els comerciants també tenen l’opció de guanyar una cistella de productes variats del Pirineu. Per guanyar aquest premi només han de penjar la foto del seu aparador al Facebook i ser l’aparador que obtingui més ‘m’agrada’ de tots els que hi participin.

A Tremp hi ha un total de 5 establiments inscrits, us animem a passar-los a veure i a participar en les votacions a les xarxes socials:

- Nonú
- Cafè Lambretto