Sou a: Inici / Notícies / 5è Ral·li fotogràfic de la Festa Major de Tremp

5è Ral·li fotogràfic de la Festa Major de Tremp

Consulteu les bases per participar-hi

Bases:

1. CATEGORIES

Hi pot participar tothom qui ho desitgi en 2 categories:

· Fotografia digital adults (majors de 14 anys)

· Fotografia digital infantil (menors de 14 anys).

2. TEMA

Hi haurà 3 temes, escollits per l’organització: JOC, TURISTES I BALCONS

3. SORTIDA

El control de sortida estarà instal·lat a la plaça de la Creu. De les 10 a les 13 del matí s’efectuarà l’ inscripció dels participants i l’entrega d’un programa d’actes de la Festa Major.

Els participants s’hauran de portar la seva pròpia càmera i la targeta de memòria

Cal que portis la càmera digital buida de fotografies, l’organització ho comprovarà en el moment de la inscripció. En total podràs presentar 12 fotografies amb el condicionant que n’hi ha d’haver com a mínim 1 de cada tema plantejat.

A les 13h Finalitzarà el Ral·li a la Pl. de la Creu  i s’efectuarà la descàrrega de les targetes de memòria a l’ordinador de l’organització. Els fotografies ja s’han de dur seleccionades.

4. INSCRIPCIÓ

Inscripcions el mateix dia del Ral·li. El preu d’inscripció serà de 3 euros.

5. JURAT

El jurat qualificarà les fotografies pel posterior lliurament dels premis. El veredicte serà inapel·lable.

Estarà format per: Carme Badia, Joana Franch, Laia Figuera, Diego Roldán, Jordi Uriach.

El lliurament de premis es farà el dissabte 2 de novembre a les 18:30h a la Fira del Codony.

Les fotografies restaran exposades el dissabte 2 de novembre a la carpa del ral·li Fotogràfic de la Fira del Codony.

8. OBRES PRESENTADES

Les obres guanyadores es publicaran a la web de l’Ajuntament i passaran a ser propietat de l’Ajuntament de Tremp, que en podrà fer l’ús i la difusió que en cregui oportuns.

7. PREMIS

FORMAT DIGITAL ADULTS

Millor col·lecció de 3 temes: 150 euros + sopar per 2 persones al Restaurant...de Gurp

Millor fotografia tema 1: 50 euros

Millor fotografia tema 2: 50 euros

Millor fotografia tema 3: 50 euros

FORMAT DIGITAL INFANTIL

1er Premi: SOUND BALL- Altaveu ultrasònic

El fet de concursar pressuposa la total acceptació d’aquestes bases i dels drets i obligacions que se’n deriven. Qualsevol incidència no reflectida per aquestes bases serà resolta per l’entitat organitzadora. L’organització es reserva el dret de declarar algun premi desert. Les decisions del jurat seran inapel·lables.

Patrocina: Fotografia Uriach