Sou a: Inici / Notícies / A licitació 10 parades del Mercat Municipal de Tremp

A licitació 10 parades del Mercat Municipal de Tremp

El termini de presentació de sol·licitud de participació al procediment conclou el 4 de juliol a les 14h.

L'Ajuntament ha tret a licitació 10 llocs de venda al Mercat de Tremp, concretament 4 llocs dedicats al sector alimentari; 3 d'equipament de la llar; 2 d'equipament de la persona (roba, sabateria i bijuteria) i 1 de lleure i cultura, que inclou des d'instruments musicals fins a joguines, papereria o aparells òptics.

Per participar al procediment de licitació cal fer arribar a l'Ajuntament de Tremp la sol·licitud juntament amb l'acreditació de mèrits abans de les 14h del dia 4 de juliol, els detalls de la licitació i els documents model es poden trobar aquí:

- Decret de convocatòria de la licitació.

- Annexes al Decret.

- Descarregeu el Plec de clàusules: i l'ordenança de la venda no sedentària al municipi.