Sou a: Inici / Notícies / A Tremp FEM DANSA

A Tremp FEM DANSA

L'Ajuntament col·labora amb el projecte FEM DANSA de l'Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya per acostar aquest art a tots els públics i a tots els territoris catalans.

El Pla d'Impuls a la Dansa 2016-2017, que ha presentat aquest matí el conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya al Mercat de les Flors, inclou 6 accions per donar resposta a 6 objectius estratègics.

La primera d'aquestes sis accions és Fem Dansa, encarada a reforçar un circuit estable municipal a Catalunya per a produccions mitjanes de dansa i ampliar la xarxa d’estructures i espais d’exhibició d’àmbit nacional. L'organització d'aquesta programació d'espectacles va a càrrec de l’Associació de Professionals de la Dansa a Catalunya i l'Ajuntament de Tremp hi col·labora acollint a la ciutat 4 espectacles en què la dansa és la disciplina central.

Tremp és l'únic municipi de la província de Lleida que s'ha sumat a la programació de Fem Dansa. Aquest fet així com la qualitat i els preus reduïts que tindran els espectacles programats fa que des de la regidoria de Cultura s'esperi rebre un bon nombre d'espectadors de tota la demarcació.

Les 4 propostes que es podran veure a Tremp els dies 9, 19 i 27 de novembre i 2 de desembre, són:

9 Novembre
Toni Jodar: Explica Danza
Mar Gómez: Heart Wash
Lloc: rambla Dr. Pearson
Roberto G Alonso:
Zaquizamí
2 desembre
Roser Lopez: Novembre
Lloc: Espai Cultural La Lira
En aquest enllaç podeu descarregar el díptic, amb més detalls dels espectacles.