Sou a: Inici / Notícies / Acomiadem els nois i noies del camp de treball internacional

Acomiadem els nois i noies del camp de treball internacional

Un berenar i un intercanvi d'experiències va ser la festa de comiat als joves del camp de treball sobre geologia a Vilamitjana

El president de l'EMD de Vilamitjana Josep Miret, acompanyat pels regidors de joventut i educació i l'alcalde Víctor Orrit van acomiadar els 24 joves que han estat treballant en el camp de les ciències de la terra. En 15 dies els nois i noies han treballat de valent per adequar els accessos al jaciment paleontològic d’Orcau, millorar l’entorn de l’ermita de St. Bartomeu a Vilamitjana i senyalitzar el punt d’observació del geòtop de l’esllavissada de Puigcercós.

A banda de les feines pròpies del camp, els joves han gaudit a la piscina municipal de Tremp, amb les propostes de les Nits a la Fresca i de l’entorn natural del municipi. Aquest camp de treball ha estat possible gràcies a la col·laboració entre la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Tremp, l’EMD de Vilamitjana i la Fundació Catalana de l’Esplai.

Es preveu poder repetir-lo en propers anys i seguir traçant una línia de treball entorn el món de les ciències de la terra (geologia, paleontologia, medi ambient...) que són els principals actius del municipi de Tremp i l’aposta de futur.