Sou a: Inici / Notícies / Acte de Jura o Promesa de Bandera a l'AGBS

Acte de Jura o Promesa de Bandera a l'AGBS

Tindrà lloc el 22 d'octubre i està obert a tot el personal civil que vulgui jurar o prometre per primera vegada o ratificar-ho.
Acte de Jura o Promesa de Bandera a l'AGBS

Imatge del Ministeri de Defensa

Com és tradicional, l'Acadèmia General Bàsica de Sotsoficials organitza l'acte de Jura de Bandera per als alumnes de la promoció XLIV que cursen formació militar de Sotsoficials en aquest centre.

En aquesta ocasió, l'Acadèmia té previst d'obrir l'acte i per tant la possibilitat de jurar o prometre la Bandera, a tota la ciutadania, sigui per primera vegada o per ratificar-ho.

Les persones que hi tinguin interès, es poden posar en contacte amb l'oficina d'alcaldia de l'Ajuntament de Tremp per tal de tramitar-ho i participar a l'acte el proper dissabte 22 d'octubre, a l'AGBS.