Sou a: Inici / Notícies / Acte de lliurament dels premis del 4t "Paisatges del Passat"

Acte de lliurament dels premis del 4t "Paisatges del Passat"

Aquest dissabte 17 de novembre, la Biblioteca Pública Maria Barbal va acollir el lliurament de premis de la quarta edició del Premi de Fotografia Paisatges del Passat, en un acte que va servir també d’inauguració de l’exposició de les fotografies seleccionades a concurs.

Els 1.200€ del primer premi, que va ser per l’obra Sant del Bosc de Toni Sirera i Moreno, el va recollir el propi autor de mans de l’Alcalde de Tremp. En el decurs de l’acte, l’autor va explicar com havia estat presa la fotografia i les seves dades tècniques.

L’autor del premi científic, Kike Herrero, per l’obra La roca del Bolet, també va assistir personalment a l’acte i va parlar també de les característiques tècniques i les circumstàncies úniques en què havia captat el moment. Aquest premi, de 600€, està dotat per Geoparc Mundial de la Unesco Conca de Tremp – Montsec.

L’accèssit i la menció especial, els autors dels quals no van poder assistir a l’acte, van rebre dos lots de productes agroalimentaris del Pallars Jussà, patrocinats pel programa de l’Ajuntament de Tremp Al teu gust, aliments del Pallars. Concretament, l’accèssit ha estat per a l’obra Hora de dinar, d’Eulàlia Goberna, i la menció del Jurat per a Ivan Almirall i la seva obra Carreu.

L’acte va comptar amb la participació de les tinents d’Alcalde i regidores de Cultura i Promoció Econòmica i de la Regidora de Joventut, així com representants del Jurat. L’exposició es podrà veure a la Biblioteca Pública Maria Barbal de Tremp fins el dia 9 de desembre; posteriorment està previst que s’exposi en altres sales del territori Geoparc i al comerç local de diferents municipis.