Sou a: Inici / Notícies / Acte institucional amb motiu de la Diada

Acte institucional amb motiu de la Diada

Avui, a les 8 del vespre, tindrà lloc a la Sala de Plens l'acte institucional de la Diada de Catalunya.
Acte institucional amb motiu de la Diada

Foto d'arxiu

Aquest any, l'Ajuntament de Tremp celebrem la Diada de Catalunya amb unes hores d'antel·lació per tal de no coincidir amb la convocatòria de la "Via Lliure #Meridianament" i d'aquesta manera afavorir que els trempolins i trempolines que ho desitgin puguin participar dels dos actes.

Concretament, l'acte institucional tindrà lloc aquesta tarda, a les 20h, a la sala de Plens i comptarà amb una conferència de l'historiador Josep M. Solé i Sabaté i la interpretació del Cant dels Segadors per part de l'Escola Municipal de Música.

Igualment, s'ha organitzat per a demà, 11 de setembre, a les 20h, a la Rambla Dr. Pearson, la tradicional ballada de Sardanes.

Com sempre, és un acte obert a tothom.

Bona Diada!