Sou a: Inici / Notícies / Activat el Pla Municipal per Inundacions en fase d'Alerta

Activat el Pla Municipal per Inundacions en fase d'Alerta

L'Ajuntament de Tremp ha activat aquest Pla de protecció civil davant de les intenses pluges i el risc d'inundacions

L'alcalde ha dictat el ban que es transcriu a continuació:

Arran dels intensos aiguats i atès que s’ha activat el Pla d’Emergències Municipal per Inundacions i seguint les instruccions del Centre d’Emergències de Catalunya (CECAT), estableixo que:

S’evacuïn totes les zones col·lindants a la llera dels rius Noguera Pallaresa i Noguera Ribagorçana (horts, accessos, etc.)

• Queda restringit l’accés a aquestes zones mentre duri l’actual episodi d’inundacions.

A més, des de l’Ajuntament recomanem que seguiu les informacions dels mitjans de comunicació i els consells de la Direcció General de Protecció Civil.

Eviteu apropar-vos a llocs de risc i evitar crear situacions de perill innecessàries.
En cas de necessitat, el telèfon d’emergències és el 112.

Per a la seguretat de la ciutadania es recomana seguir els consells de la Generalitat de Catalunya per aiguats i inundacions. Els trobareu resumits a la imatge que il·lustra aquesta noticia i detallats en aquest enllaç.