Sou a: Inici / Notícies / Activitats de Nadal

Activitats de Nadal

A partir del dissabte 19 de desembre els trempolins i trempolines podreu gaudir d'un ampli ventall d'activitats per a tots els gustos.

L'Ajuntament de Tremp i diverses entitats locals organitzem una sèrie d'actes i activitats al voltant del Nadal i d'aquesta manera dinamitzar la ciutat durant les vacances escolars. El programa d'actes està pensat especialment per als xics però hi ha propostes per a tots els públics que esperem que tinguin bona acollida.

Així, a més del tradicional Parc de Nadal Cucaliu, del dia 27 dins a final d'any, hi haurà concerts que organitzen l'Orfeó, la Coral Polifònica i l'Escola de Música, també un concert de la Julià Carbonall i Albert Guinovart; Els Pastorets, a càrrec de Teatremp, el Quinto del Club de Futbol; un concurs de Nadales que s'exposaran al Casal Cultural i l'Aixecada del Ninot, de La Casa del Sol Naixent.

Com no pot ser d'una altra manera, l'Ajuntament organitza la Revetlla de Cap d'Any, l'arribada del Patge Reial i la Cavalcada de Reis.

Trobareu tot el programa a l'agenda de mà que hi ha als comerços de Tremp i a l'agenda d'aquesta web.

Us animem a participar-hi activament i us desitgem Bones Festes i feliç 2016!