Sou a: Inici / Notícies / Actualització de les mesures per frenar la covid-19

Actualització de les mesures per frenar la covid-19

També han entrat en vigor noves mesures d'aplicació a tota Catalunya

15 dies després d'haver adoptat mesures addicionals per contenir el brot de Covid-19, i després d'haver realitzat el cribratge poblacional, l'Ajuntament de Tremp ha pres noves decisions:

• Obertura dels parcs infantils. Cal respectar en tot moment les mesures de seguretat per evitar la propagació de la Covid-19.
  • Reobertura de l'Espai Cultural La Lira. La biblioteca manté només el servei de préstec i les activitats programades en format virtual.
  • Els equipaments esportius municipals romandran tancats, els entrenaments i les activitats d'esport guiat continuen suspeses. (algunes es reprendran de forma telemàtica).
  • Només es realitzaran classes telemàtiques. Es reprendran les classes presencials passades festes.

Participa en el 2n cribratge poblacional. Fins al divendres 18 de desembre, de 10 a 14h i de 15 a 18h, dimecres fins a les 20 h, al Pavelló del Casal.

També han entrat en vigor noves mesures d'aplicació a tot Catalunya:

• Confinament perimetral de cap de setmana: comarcal.
  • Continuen prohibits tots els desplaçaments i la circulació per les vies públiques entre les 22 i les 6 hores, excepte per causes justificades.
  • Es recomana limitar les sortides del domicili en la mesura del possible.
  • Es prohibeixen les trobades i reunions de més de sis persones, llevat que pertanyin a la "bombolla de convivència".
  • Cinemes, teatres, auditoris, sales de concerts i similars: obertura amb un 50% d'aforament i un màxim de 1.000 persones assegudes, sempre que sigui a l'aire lliure o en espais tancats on s'apliquin mesures de ventilació reforçada .
  • Els actes i cerimònies civils o religiosos, inclosos casaments, culte i cerimònies fúnebres, han de limitar l'assistència al 30% de l'aforament i un màxim de 1.000 persones, sempre que siguin a l'aire lliure o en espais tancats on s'apliquin les mesures de ventilació reforçada.

També recordem que podeu donar-vos d'alta a la plataforma La Meva Salut. El procés es pot fer per mitjà d’un  formulari web https://lamevasalut.gencat.cat/web/cps/registra-t, a través del telèfon 061 i del web  canalsalut.gencat.cat.