Sou a: Inici / Notícies / Aquest matí s'ha celebrat la Junta Local de Seguretat de Tremp

Aquest matí s'ha celebrat la Junta Local de Seguretat de Tremp

Una sessió ordinària de coordinació dels cossos policials de Tremp que ha comptat amb la presència del Director General de la Policia de la Generalitat de Catalunya, Albert Batlle, i de la subdelegada del Govern, Inma Manso.

La sessió ordinària de la Junta Local de Seguretat de Tremp ha tingut lloc aquest matí a la sala de plens de l'ajuntament. Aquesta sessió ha estat comptat amb la presència del director general de la Policia de la Generalitat de Catalunya, el sr. Albert Batlle, així com de la subdelegada del Govern, Inma Manso, la directora dels Serveis Territorials del Departament d'Interior a Lleida, Anna Miranda, i els responsables de Mossos d’Esquadra, Guàrdia Civil, Policia Local, entre altres.

En el decurs de la sessió, els representants dels Mossos d'Esquadra, de la Guàrdia Civil i de la Policia Local han presentat els informes sobre les seves actuacions al municipi de Tremp. En el raport presentat pel cos de Mossos d’Esquadra destaca en l’apartat de trànsit l’augment d’impactes amb espècies cinegètiques (senglar i cabirol), un fet que ve donat per les dificultats en la gestió de la caça.

Durant la reunió també s’ha fet referència a la davallada dels casos que generen alarma social i s’ha posat en relleu que la dispersió del territori i la poca població comporten una relació de proximitat que millora la prevenció i accelera el marge de resolució.

En general, les dades reflectides per aquests cossos de Seguretat són positives; en gran part, fruit de la col·laboració entre els mateixos.

Aquest divendres, tindrà lloc a l’Espai Cultural La Lira de Tremp l’acte del Dia de les Esquadres de la Regió Policial Pirineu Occidental.