Sou a: Inici / Notícies / Aquesta setmana l'Ajuntament posa en marxa un dispositiu especial en motiu de Tots Sants

Els dies 31 d’octubre i 1 de novembre s'amplia l'horari d'obertura de 8h a 19h.

Aquesta setmana es posarà en marxa el protocol de seguretat en motiu de Tots Sants marcat per la Generalitat. L'ajuntament de Tremp recomana a la població condicionar el nínxol els dies previs a Tots Sants, per evitar aglomeracions durant el cap de setmana.

Enguany es durà a terme un control d’accés per no superar l’aforament establert de 1000 persones i es limitarà a 30 minuts el temps màxim de la visita.  Per tal d’evitar aglomeracions s’han habilitat dues entrades al cementiri i s'ha ampliat l'horari d'obertura de 8h a 19h.

Per reforçar les mesures de seguretat a causa de la pandèmia, el personal de l'Ajuntament realitzarà tasques d’informació de les mesures de seguretat covid i controlarà l'accés al cementiri.

L'ajuntament fa una crida a la ciutadania i demana responsabilitat en el compliment de les mesures per fer front a la COVID-19.

• Ús obligatori de mascareta.
  • Mantenir distància de seguretat.
  • Evitar aglomeracions.
  • Higiene de mans abans i després de l'ús d'utensilis.

• Visites d'un màxim de 30 min.
  • Seguiu les indicacions d’entrades i sortides, així com els recorreguts indicats.

• No es pot menjar ni beure