Sou a: Inici / Notícies / INSCRIPCIÓ TANCADA! Camp de treball local per a joves

INSCRIPCIÓ TANCADA! Camp de treball local per a joves

Adreçat a nois i noies nascuts entre 2001 i 2006

El proper mes de juliol tindrà lloc a Tremp el primer Camp de Treball Local adreçat a nois i noies d'entre 13 i 18 anys. Es tracta d'una activitat per ajudar els joves a valorar algunes tasques de serveis a les persones i a la ciutat, mentre comparteixen el seu temps de lleure amb amics i amigues. Els nois i noies podran donar suport a diferents iniciatives com:

• tenir cura de nadons a l'escola bressol municipal Estel
  • acompanyament a gent gran en el seu dia a dia a la residència geriàtrica Fundació Fiella
  • tasques de suport en el lleure a la ludoteca La Cuca
  • ajuda a adecentar espais del municipi amb la brigada d'obres i serveis de l'Ajuntament
  • comprendre el funcionament d'una biblioteca i les seves activitats amb l'equip de la biblioteca pública Maria Barbal

Les activitats funcionaran per setmanes i hi haurà un màxim de 10 joves per setmana treballant. Un cop finalitzada la tasca de voluntariat els nois i noies rebran com a incentiu un viatge plegats a Port Aventura. De fet, aquest projecte es va començar a implementar a La Pobla de Segur impulsat per l'Ajuntament i, vist l'èxit, aquest estiu es realitzarà en diferents municipis de la comarca.

Aquesta proposta és possible gràcies a la col·laboració dels diversos serveis que s'avenen a rebre joves i també a la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya que aporta finançament en el marc del Pla Local de Joventut.