Sou a: Inici / Notícies / Campanya de donació de sang

Campanya de donació de sang

Dijous 15 de març, de les 17h a les 21h, a la planta baixa de l'ajuntament.

El Banc de Sang i Teixits, responsable únic de subministrar sang i hemoderivats a tots els centres sanitaris de Catalunya, es desplaça aquesta tarda a Tremp per a una nova campanya de recollida de sang. Així, totes les persones majors de 18 anys que ho desitgin poden adreçar-se entre les 17 i les 21h a l'Ajuntament de Tremp.

A més, aquesta campanya compta amb la col·laboració directa de l'alumnat de 3r d'ESO del Col·legi M. Immaculada. Des de fa cinc anys, els i les joves que cursen aquest nivell a l'escola M. Immaculada treballen en un projecte transversal  que porta per títol "Aprenentatge i servei" amb l'objectiu d'incentivar la donació de sang com una forma de participació cívic i implicació en la societat. Concretament, aquests nois i noies treballen des de les diferents assignatures en accions que promouen el seu propi aprenentatge alhora que informen als seus conciutadans. Aquestes accions van des de cartes adreçades a la resta de la comunitat educativa (per treballar les competències en llengua escrita), una gimcana per difondre la importància de donar sang (afavorint les competències en educació física), creació i edició de flyers informatius, així com un concurs de logotips i eslògans (competències en educació visual i plàstica), etc.

Durant la tarda d'avui, participaran activament e la cita, col·laborant en tasques diverses: captació de donants, informació als donants, repartiment de refrigeri després de les donacions, etc.

Des de l'Ajuntament aplaudim aquest projecte, així com la iniciativa de l'alumnat implicat.

Aquí podeu consultar les condicions per ser donant, consulteu-les!