Sou a: Inici / Notícies / Cobrança de l’Impost de Vehicles de Tracció Mecànica

Cobrança de l’Impost de Vehicles de Tracció Mecànica

A conseqüència de l’estat d’alarma, el termini de pagament, s’ha allargat

La cobrança de  l’Impost de Vehicles de Tracció Mecànica d’aquest Ajuntament s’està realitzant des del mes de febrer per part de l’OAGRTL.

A conseqüència de l’estat d’alarma, el termini de pagament, s’ha allargat. Els rebuts domiciliats es carregaran el 21 de maig i els que no estan domiciliats el termini finalitzarà el dia 25 de maig, tal com ja es va fer públic a la web de l’Ajuntament de Tremp.

Pel que fa als rebuts no domiciliats, el document que van rebre inicialment per correu, ja no és vàlid i  per poder-lo pagar abans del dia 25 de  maig n’han de tenir un de nou actualitzat.

Per poder obtenir-lo cal facilitar el nom i el CIF del titular del rebut.

Es pot demanar per correu electrònic a l’Organisme de Gestió i Recaptació de Tribus Locals:

oagrtl@diputaciolleida.cat

O a bé l’Ajuntament de Tremp per correu electrònic a:  tmalet@tremp.cat, o per telèfon al 973650005 ext. 333