Sou a: Inici / Notícies / Comença el període de preinscripció i matrícula

Comença el període de preinscripció i matrícula

Per a l'Escola Municipal de Música, l'Escola Bressol Municipal l'Estel, l'Escola Bressol els Minairons, les escoles Maria Immaculada i Escola Valldeflors i l'Institut de Tremp

Els pares i mares que tinguin interès en matricular els seus fills i filles en algun dels centres educatius ja poden omplir els formularis pertinents. A causa de l'actual  crisi sanitària, es recomana realitzar la preinscripció telemàticament, tot i això, les famílies que  no pugui fer la presentació telemàtica de la inscripció o podrà fer presencialment..

• ESCOLA DE MÚSICA:
    Inscripcions telemàtiques: del 11 de maig fins al 3 de juliol podeu preinscriure-us o renovar la vostra matrícula per al curs 2020-2021. Cal aportar el full de preinscripció (nous alumnes) i matrícula (alumnes de renovació), mitjançant el tràmit telemàtic. Feu clic AQUÍ, per visitar el web de l'escola de música i obtenir els documents necessaris. i fer la inscripció. Pots fer una ullada al video del nostre canal de Youtube, per seguir pas a pas com fer la matrícula

Inscripció presencial: a partir de dimarts 19 de maig, dimarts o dijous de 12h a 14h  a la planta baixa de l'Ajuntament, es recolliran les sol·licituds en format paper. S'haurà de demananr cita prèvia al telèfon mòbil de l’escola Municipal de Música: 680 974 323. Recordeu portar la documentació complimentada i facilitar  el DNI dels tutors i també dels nens i nenes.

• ESCOLA BRESSOL L'ESTEL:

Inscripcions telemàtiques: del 13 al 28 de maig enviant  el document de sol·licitud (descarrega'l aquí) còpia DNI pare o mare més còpia de la targeta sanitària del nen o nena a l'adreça de correu electrònic: c5006847@xtec

Si teniu problemes per fer la preinscripció telemàtica, es podrà fer presencialment el 18 de maig de 12 a 13h o podeu deixar la documentació a la bústia de l'escola.

Inscripcions telemàtiques:: del 15 al 30 de maig, heu de descarregar l’imprés que trobareu al següent enllaç: fitxa d’inscripció. Quan el tingueu omplert l’heu d’enviar al correu electrònic de l’escola c5007712@xtec.cat

Per fer l’inscripció de forma presencial o per aclarir qualsevol dubte que tingueu podeu trucar al mòbil 650732586

Inscripcions telemàtiques: enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre (c5004772@xtec.cat) demanat en primera opció. Enllaç sol·licitud preinscripció.

Inscripcions presencials: A partir del 18 de maig es podrà fer la preinscripció presencialment concertant cita telefònica amb el centre o mitjançant l’eina corporativa del departament que habilitaran per a tal propòsit. S’hauran de complir totes les mesures de protecció indicades. Per contactar trucar al: 620282275 / 973652775

Inscripcions telemàtiques: del 13 al 22 de maig es fa la sol·licitud en suport informàtic. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre. La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta. El centre respondrà a aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud perquè el sol·licitant en tingui constància .Enllaç sol·licitud preinscripció.

Inscripcions presencials: Del 19 al 22 de maig, de manera excepcional, per als casos en què la família no pugui fer la presentació telemàtica, se us assignarà una cita prèvia per a l’accés al centre. La cita prèvia es gestionarà per telèfon 606806603 o correu.c5004802@xtec.cat, indicant nom i cognoms de l’alumne/a i curs que sol·licita.

Inscripcions telemàtiques: Trobareu la documentació necessària per realitzar la preinscripció telemàtica fent Clic AQUÍ. La documentació degudament omplerta s’ha de remetre a l’institut al correu electrònic c5006288@xtec.cat,  l’institut enviarà justificant de recepció.

ESO: del  13 a 22 de maig

Batxillerat: del 27 de maig a 3 de juny

Cicle Formatiu de grau mitjà: del 2 al 8 de juny

Cicle Formatiu de grau superior: 10 a 17 de juny

Inscripcions presencials: Per als casos extraordinaris d’ESO en què la família no pugui dur a terme els tràmits de forma telemàtica i hagin triat en primera opció l’INS Tremp, es pot concertar cita prèvia al telèfon 619225242 . S’atendrà en horari de 9:00 a 14:00 h. Ha de venir una sola persona no especialment vulnerable amb mascareta i guants i ha de portar bolígraf.