Sou a: Inici / Notícies / Comencen les activitats per a la Marató de Tv3

Comencen les activitats per a la Marató de Tv3

L'Ajuntament de Tremp organitza amb diverses entitats i associacions, i amb la col·laboració de un bon nombre d'ens privats i particulars, una sèrie d'activitats per tal de recaptar fons per a la Marató de Tv3, aquest any dedicada al càncer. Els actes tindran lloc el dia 8, 15 i 16 de desembre.

Igual com es va fer l’any passat, l’Ajuntament de Tremp i diverses entitats estan confeccionant un programa d’activitats diverses pensades per a públics de totes les edats i condicions. Aquesta iniciativa va sorgir per tal d’unir esforços i aplegar en un mateix espai diversos actes, d’aquesta manera els usuaris-col·laboradors poden trobar una oferta variada i festiva alhora que contribueixen econòmicament a la causa de La Marató.

Aquest cop, el dissabte 15 de desembre, al passeig del Vall, es torna a repetir l’èxit de l’arbre dels desitjos, que organitza Xarxa Tremp; la venda de pastissos de l’Associació de Dones Rosa d’Abril, així com la venda de productes de merchandising “Bye Bye Kattu” de l’artista trempolí Joel Martínez Miró. A la plaça de la Creu, el mercat de segona mà, de la companyia de teatre A Galet;  i a més a més, l’Escola de Futbol durà a terme el sorteig d’una panera (després del partit al camp del Juncar) i la sala de festes Tisoni’s organitza una festa amb el Dj's Ruben Vecino i Dj Julián Gómez de la “LocaFun Asturias”.

El diumenge 16 també s’han programat actes i en breu es tancaran i s’editaran els cartells.

Com a novetats, hi ha l’organització d’una Roller Disco amb serveis de bar (begudes, entrepans i creps), el mateix dissabte 15 al pavelló del Casal. D’altra banda, val a destacar la iniciativa d’una colla de joves a qui el càncer se’ls ha endut un amic aquest any; aquest grup ha organitzat per al dia 8 de desembre una sèrie d’activitats al pavelló del Casal.

Podeu consultar el cartell del dia 8 de desembre aquí; el cartell del dia 15 aquí.