Sou a: Inici / Notícies / Comerços del Jussà aprenen tècniques per dinamitzar els seus establiments

Comerços del Jussà aprenen tècniques per dinamitzar els seus establiments

Aquest curs forma part del cicle de formacions específiques per al sector comercial i de serveis del Pallars Jussà que organitza l’Ajuntament de Tremp

Aquesta setmana, l’Ajuntament de Tremp ha organitzat a través del seu projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà una formació pràctica adreçada al sector comercial i de serveis de la comarca.

Juntament amb altres tallers que es duen a terme a través del projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà, liderat per l’Ajuntament de Tremp, aquesta formació té per objectiu capacitar el sector comerç i millorar les seves competències en l’àmbit de la comunicació i projecció de marca.

Aquest curs, que ha ofert Centre d’Estudis 80 de Tremp, ha consistit en dues sessions teòriques, que s’ha desenvolupat a través del campus virtual, i dues hores d’assessoraments personalitzats i individuals per a cada establiment participant.

Hi ha participat en total 11 comerços de la comarca. Properament també està previst dur a terme un taller de Lettering, com a tècnica complementària per a la decoració d’espais i materials de comunicació de marca.

Aquests cursos forman part del cicle de formacions específiques per al sector comercial i de serveis del Pallars Jussà que organitza l’Ajuntament de Tremp gràcies al finançament del programa Treball a les 7 comarques, del Servei d’Ocupació de Catalunya.

olivia corner