Sou a: Inici / Notícies / Concessió del títol de Fill Adoptiu a Emilio F. Maldonado

Concessió del títol de Fill Adoptiu a Emilio F. Maldonado

L'Ajuntament de Tremp ha iniciat l'expedient per nomenar al General Emilio F. Maldonado Fill Adoptiu de la ciutat.
Ainstància de la Junta directiva del Casal Cultural de Tremp, l'Ajuntament de Tremp va acordar al  ple de 4 de juliol iniciar l'expedient per concedir el títol de Fill Adoptiu al General Emilio F. Maldonado.

Va ser noment instructor de l'expedient el Sr. Bonifaci Colomina i Pujol, 3r tinent d'alcalde. Ja s'ha editat els models d'adhesió a aquesta proposta de nomenament.

Podeu desarregar el model i un cop complimentat i degudament signat, fer-lo arribar a l'ajuntament, sigui mitjançant correu electrònic amb el document escanejat (alcaldia@ajuntamentdetremp.cat , o bé personalment al registre de l'Ajuntament.