Sou a: Inici / Notícies / Conclou la campanya "A bon mercat" al Pallars Jussà

Conclou la campanya "A bon mercat" al Pallars Jussà

La campanya ha anat enfocada a donar a conèixer el comerç local entre els visitants dels mercats setmanals d’Isona, La Pobla de Segur i Tremp.

Els mesos de maig i juny ha tingut lloc al Pallars Jussà una campanya enfocada a atraure visitants i usuaris dels mercats setmanals no sedentaris de la comarca al comerç local.

Més d’un centenar de comerços dels municipis de Tremp, La Pobla de Segur i Isona i La Conca Dellà han participat a aquesta iniciativa que organitza l’Ajuntament de Tremp en el marc del programa Treball a les 7 comarques.

En els casos de La Pobla de Segur i Tremp, les persones que han comprat als comerços participants en dia de mercat (els dilluns a Tremp i els dimecres a La Pobla de Segur), han gaudit de les diferents ofertes, promocions i obsequis que cada comerç ha dut a terme i que s’han reflectit en una sèries de materials gràfics, així com a través d’una informadora als mercats i publicitat a la ràdio i a les xarxes socials.

En el cas d’Isona, tots els clients que els dissabtes han comprat a les botigues del municipi han pogut participar en un sorteig de 150€ per gastar en els mateixos establiments.

El balanç de la campanya és força positiu en el sentit que ha donat visibilitat al comerç local i la major part dels comerciants participants han manifestat la seva voluntat de donar continuïtat a accions similars.