Sou a: Inici / Notícies / Concurs de pregons del Carnaval 2020

Concurs de pregons del Carnaval 2020

La Comissió de Festes i l’Ajuntament de Tremp convoca un concurs de pregons de Carnaval per a la rua d'aquest any que tindrà lloc el dissabte 22 de febrer. La data límit per presentar el text és el 10 de febrer.

El pregó del Carnaval ha de ser un text escrit en català, elaborat expressament per aquesta festa, inèdit i amb una extensió de mínim 100 i màxim 200 versos.  El tema és lliure, però es valorarà que reflecteixi l’actualitat social de la ciutat de Tremp.

L’anonimat és imprescindible, per la qual cosa el text anirà en un sobre tancat; a fora constarà el títol i el pseudònim, i a dins, en un sobre a part, una targeta amb el nom i les dades de l’autor.

El premi consistirà en que el Pregó guanyador serà llegit en públic per Sa Majestat el Rei Carnestoltes en acabar la rua, publicat a la web de l’Ajuntament de Tremp i un sopar per a dues persones al Restaurant Buenos Aires.

Els pregons s'han d'entregar per correu o personalment a les oficines de l’Ajuntament (Pl. de la Creu, 1, bxs). També es poden enviar per e-mail a culturaifestes@tremp.cat.

El termini d’admissió acaba el dia 10 de febrer a les 14h. El veredicte del jurat serà inapel·lable.