Sou a: Inici / Notícies / Conveni amb 30 municipis per dinamitzar el comerç i el turisme

Conveni amb 30 municipis per dinamitzar el comerç i el turisme

Durant el mes de juny prop de 70 comerços del municipi de Tremp oferiran a la seva clientela unes butlletes per participar en un sorteig d'experiències i productes de la resta de municipis organitzadors de la campanya "Barris antics. Compra i guanya"

L’Ajuntament de Tremp va aprovar la signatura d'un conveni de col·laboració amb trenta consistoris més per constituir la Xarxa de Barris Antics amb Projectes. Els ajuntaments signants són organitzadors de la campanya ‘Barris antics. Molt per descobrir. Molt per oferir’ per tal de treballar en xarxa i organitzar accions conjuntes en el marc de la promoció comercial, turística i cultural de cada territori.

D'aquesta manera, Tremp s'incorpora a una campanya que ja compta amb un recorregut (aquesta serà la 9a edició) i que té doble objectiu: dinamitzar el comerç de proximitat als nuclis antics i la promoció dels 30 territoris organitzadors.  Es tracta d’una iniciativa que pretén incentivar les compres als barris antics oferint la possibilitat de guanyar premis i experiències en cadascun dels municipis organitzadors per conèixer i descobrir el seu patrimoni, la seva cultura, les tradicions i la seva gastronomia.

LA CAMPANYA

Durant tot el mes de juny de 2019 i per cada compra en els establiments de Tremp adherits a la campanya i degudament identificats amb el cartell, els clients poden omplir una butlleta per participar en el sorteig dels premis cedits pels 30 municipis organitzadors.

Al mes de juliol tindran lloc els sorteigs tant a Tremp com als altres 29 municipis i d'aquests sorteigs en sortiran premis des de productes fins a experiències arreu del territori, que volen ser un revulsiu per a l'economia de les poblacions que formen part de la Xarxa de barris antics amb projectes i per donar-ne a conèixer els seus atractius turístics i culturals

EL MUNICIPI DE TREMP

En el cas de Tremp està prevista la participació d'una setantena de comerços i el premi que s’aportarà perquè els municipis de la Xarxa ens
coneguin
estarà valorat en 85€ i comptarà amb una nit d'hotel per a dues persones al municipi, un lot de productes del territori aportat per la Diputació de Lleida, així com amb una visita guiada per centre històric de Tremp i Epicentre que aporta el Consell Comarcal del Pallars Jussà.