Sou a: Inici / Notícies / Declaració institucional de dol amb motiu de la pandèmia COVID-19

Declaració institucional de dol amb motiu de la pandèmia COVID-19

10 dies de dol oficial al municipi de Tremp, en record de les víctimes de la COVID-19

L'Ajuntament de Tremp ha decretat el dol oficial de 10 dies, d'acord amb el Govern. A partir d’avui fins al dia 5 de juny de 2020 (inclòs), en record de les víctimes de la COVID-19. Avui, 27 de maig de 2020, a les 12h, tindrà lloc un minut de silenci en record de totes les víctimes de la pandèmia. Degut a les circumstàncies que encara estem vivint no el farem davant de l'ajuntament, us convidem a participar-hi des del lloc on us trobeu.

Compartim la tristesa i el desconsol amb tots els ciutadans que han patit els efectes de la pandèmia, manifestem el nostre dol i, alhora, acompanyem en aquests moments les famílies de les víctimes.