Sou a: Inici / Notícies / Dos dels protagonistes del calendari bombers amb causa visiten a l’alcaldessa de Tremp

El Pol i el Martí són els dos trempolins protagonistes del mes de novembre del calendari.

El passat dissabte, l’alcaldessa de Tremp, Maria Pilar Cases, va rebre els protagonistes de novembre 2020 del Calendari Bombers amb Causa, que destina els fons recaptats a la Fundació Sant Joan de Déu.

Els nens protagonistes, el Pol i el Martí, van venir acompanyats de les seves famílies i d’alguns bombers del Parc de Tremp. Durant la visita els nens van poder estar amb l’alcaldessa i li van presentar el calendari de l’any 2020.

El fet que aquest any La Marató de TV3 tracti les malalties minoritàries, com el síndrome KAT6A que té el Pol i la delecció 10qter que té el Martí, ambdues de caràcter genètic, encara donen més força al calendari.

‘Bombers amb Causa’ va néixer l’any 2011 arran de la iniciativa personal de tres bombers voluntaris que volien contribuir activament a millorar la qualitat de vida dels infants que pateixen alguna malaltia.

Els diners recaptats amb la venda d’aquest calendari (10€ cadascun) fan possible que els nens i nenes malalts o en situació de risc, atesos als centres de Sant Joan de Déu, puguin rebre millors tractaments per combatre les seves malalties.

Visita Martí i Pol