Sou a: Inici / Notícies / El Comerç del Jussà es guarneix per Nadal

El Comerç del Jussà es guarneix per Nadal

Amb la campanya conjunta "Per Nadal fem Pallars!" es vol transmetre al públic local la importància d’aquest sector en el manteniment de l’activitat econòmica i la societat pallaresa.

Aquesta setmana, el Pallars Jussà dona el tret de sortida a la campanya de Nadal 2019-2020. Més de 200 establiments comercials lluiran als seus aparadors un element decoratiu comú amb el missatge Per Nadal, fem Pallars!

Aquesta iniciativa sorgeix de la Taula de comerç que va tenir lloc al mes d’octubre amb diferents agents tant públics com privats del sector, organitzada en el marc del projecte de dinamització comercial que impulsa l’Ajuntament de Tremp a través del programa Treball a les 7 comarques.

La campanya compta amb el suport institucional de diferents ajuntaments de la comarca, que han instal·lat a l’entrada dels seus municipis un cartell amb el mateix missatge. Així com de l’associació de comerciants de Tremp (CAT), que ha dissenyat part de la seva campanya de Nadal de forma complementària.

En paral·lel, alguns ajuntaments han programat activitats de dinamització comercial com l’acte d’encesa de llums de Nadal, aquest dijous a Tremp, o la instal·lació de vuit “Tronques màgiques” en diferents carrers de la ciutat. En el cas de la Pobla de Segur, aquest dissabte té lloc la 12a edició de la Fira de Nadal.

Un dels objectius principals del projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà és reforçar el comerç de proximitat des de la cooperació público-privada, entenent que el paper d’aquest sector econòmic és clau per mantenir la vida als pobles, afavorir la convivència i generar riquesa i cohesió social.