Sou a: Inici / Notícies / El comerç del Jussà intercanvia experiències amb la Garriga

El comerç del Jussà intercanvia experiències amb la Garriga

Durant la sortida s’ha visitat l’eix comercial de la Garriga i s’ha conegut el pla de dinamització comercial que s’aplica en aquest municipi.

Aquest dimarts, l’Ajuntament de Tremp ha organitzat una sortida tècnica a la Garriga (Vallès Oriental) en el marc del programa de dinamització comercial que desenvolupa al Pallars Jussà.

Han participat a l’experiència una desena de comerços així com responsables polítics i tècnics dels municipi de Tremp i la Pobla de Segur. La jornada ha servit per conèixer les accions que es duen a terme des de l’Ajuntament de la Garriga amb l’objectiu d’ajudar a la promoció econòmica, on el comerç i el turisme hi juguen un paper important.

Així mateix, l’associació de comerciants Som la Garriga ha presentat el seu model de dinamització comercial i ha compartit amb la delegació pallaresa reflexions sobre reptes amb que s’enfronta el sector, fórmules per promoure i millorar l’associacionisme i accions concretes que poden ser transferibles al Pallars Jussà.

A més, s’ha fet una visita guiada per l’eix comercial on s’han pogut veure diferents models de negoci i experiències d’innovació.

L’intercanvi s’ha completat amb la visita als establiments hotelers on es pot gaudir de les propietat medicinals de les aigües termals pròpies d’aquesta zona i que representen el principal atractiu turístics d’aquesta localitat.

Aquesta acció es desenvolupa en el marc del projecte Treball a les 7 Comarques, i està coordinada per l’Ajuntament de Tremp, amb la col·laboració dels altres ajuntaments de la comarca.

Intercanvi Garriga