Sou a: Inici / Notícies / Entra en funcionament l'estació de recàrrega de vehicles elèctrics de Tremp

Entra en funcionament l'estació de recàrrega de vehicles elèctrics de Tremp

La targeta d'activació cal demanar-la a l'Ajuntament; així mateix, l'estació també s'activa amb qualsevol altra targeta de municipis que formen part de l’Aliança de Municipis per a la Interoperabilitat de Catalunya.

L’Ajuntament de Tremp ha posat en funcionament un punt de recàrrega d’accés públic per a vehicles elèctrics a la plaça de Capdevila, amb capacitat per recarregar dos vehicles alhora.

Aquest servei respon a la voluntat de l’Ajuntament de Tremp d’estar al dia en temes de qualitat i sostenibilitat energètica, alhora que oferir tant als ciutadans de Tremp com a turistes i visitants un servei més, gratuït i proper.

Des d’avui, doncs, els usuaris que vulguin fer servir el punt de recàrrega poden adreçar-se a l’ajuntament per aconseguir la targeta d’utilització. L’estació de recàrrega podrà activar-se també amb qualsevol altra targeta de municipis que formen part de l’Aliança de Municipis per a la Interoperabilitat de les estacions de recàrrega d’accés públic semiràpides i ràpides per a vehicles elèctrics, una acció que impulsa l’Institut Català de l’Energia (ICAEN).

L’Ajuntament de Tremp ha posat en marxa el servei una vegada l’empresa Etècnics ha enllestit les tasques d’instal·lació i posta a punt de l’equipament.