Sou a: Inici / Notícies / Èxit de participació als seminaris "Remarca't"

Èxit de participació als seminaris "Remarca't"

El dimecres 27 de febrer va tenir lloc la primera sessió del cicle de seminaris sobre lideratge empresarial i emprenedoria, amb l'escriptora i experta en marca personal, Neus Arqués. El cicle ha començat amb més de 50 inscrits, la major part dels quals són empresaris del municipi i de la comarca.

L'Ajuntament de Tremp ha engegat aquest cicle com una proposta formativa sobre marca personal especialment pensada per a emprenedors i emprenedores.

Es tracta de quatre seminaris de temàtiques diferents impartits per quatre professionals referents en el seu camp de treball amb l’objectiu que l’alumnat elabori el seu pla de marca personal.

La primera sessió va anar a càrrec de l'escriptora i experta en marca personal Neus Arqués que va fer refelxionar als participants sobre la imatge que volen transmetre, la visibilitat que tenen a través dels seus canals de comunicació i envers els seus clients potencials i també va donar les claus per començar a confeccionar un Pla propi de  marca.

Properes sessions:

MARCA LA XARXA
Com treure profit a les noves tecnologies per potenciar la nostra marca personal.
A càrrec d’Helena Casas, experta en màrqueting digital i marca personal.
Les noves tecnologies amaguen un món d’oportunitats i possibilitats de negoci que tot empresari/a i emprenedor/a ha de conèixer. Un cop coneguem les eines que tenim a l’abast decidirem quines ens poden ajudar i de quina manera les hem d’utilitzar per potenciar la nostra marca personal.
Cicle de seminaris
remarca't
Com desenvolupar la teva marca personal

MARCA EL TEU ESTIL
Només tenim una ocasió per causar una bona primera impressió. Imatge personal aplicada a la marca personal.
A càrrec d’Andrea Vilallonga, assessora d’imatge.
En un món que avança cada cop més ràpid, la primera impressió és essencial en qualsevol tipus de relació, ja sigui personal o professional. Per això hem de ser conscients del que transmetem als altres, de com potenciar la nostra imatge i treure’ns profit. L’objectiu principal d’aquest seminari és percebre la importància de les formes i fer aflorar el concepte que les persones fan la diferència.

ESPAIS I IDENTITAT
Els espais parlen per si sols... Sabem què diu d'un negoci, el seu espai?
A càrrec de M. Àngels Espar, arquitecta.
Els espais de les nostres empreses són una prolongació de la nostra marca personal i empresarial. En aquest seminari veurem amb exemples pràctics de quina manera podem potenciar la marca de la nostra empresa a través d’espais coherents amb els valors que ens distingeixen.

Aquí podeu consultar el programa complert.