Sou a: Inici / Notícies / Formació per al Comerç del Pallars Jussà

Formació per al Comerç del Pallars Jussà

Continua el cicle de seminaris professionalitzadors per al sector del comerç d’informàtica i entorn digital.

Amb l’objectiu de millorar les competències digitals i treure el màxim profit de les eines que ofereix l’entorn web, l’Ajuntament de Tremp organitza un cicle de quatre seminaris adreçats al sector del comerç. Cada un d’aquests seminaris pretén facilitar una sèrie de competències bàsiques en noves tecnologies, proporcionar tècniques per dinamitzar l’entorn social del comerç, potenciar la creativitat en l’ús de les diferents eines disponibles a la web i crear un espai comercial atractiu per augmentar les vendes.

Aquesta tardor tindran lloc els dos darrers seminaris, de caràcter més pràctic i enfocats a la captació a través de Xarxes Socials (12h) i Venda on line (8h)

Els seminaris estan oberts a tots els petits empresaris i treballadors del sector del comerç del Pallars Jussà i per participar-hi només cal formalitzar la inscripció via correu electrònic (lfiguera@tremp.cat ) o per telèfon a l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Tremp.

Aquest cicle forma part d’un projecte que l’Ajuntament de Tremp desenvolupa en el marc del programa Treball a les 7 comarques, del Servei d’Ocupació de Catalunya,  amb el suport del Consell Comarcal del Pallars Jussà i els ajuntaments de la comarca, i que pretén millorar la competitivitat del sector del comerç del Pallars Jussà.