Sou a: Inici / Notícies / Iniciem un projecte per dignificar la imatge de les zones comercials

Iniciem un projecte per dignificar la imatge de les zones comercials

S'ha convocat per al dijous 25 de juliol una reunió informativa adreçada als propietaris de locals.

L’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Tremp ha començat a treballar en un projecte de recuperació de locals tancats a l’àrea urbana.

Es tracta d’un projecte transversal que té dos objectius principals: d’una banda facilitar la venda o lloguer d’espais comercials sense activitat fent-los més visibles i atractius, i d’altra banda, millorar la imatge dels carrers donant vida a locals on no s’està desenvolupant activitat.

La reunió informativa s’ha convocat per al proper dijous 25 de juliol, a les 13.00h, a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Tremp i està oberta a totes aquelles persones que disposen d’un local comercial a la ciutat de Tremp i tinguin interès en conèixer el projecte i les diferents formes de col·laboració.