Sou a: Inici / Notícies / La Regió sanitària de l'Alt Pirineu i Aran entra avui dilluns 25 de maig, a la FASE 2

Consulta les activitats permeses en aquesta fase.

La Regió sanitària de l'Alt Pirineu i Aran entra avui a la Fase 2 de desconfinament. Consulta a continuació les activitats permeses en aquesta fase.

Recordeu que s'han de respectar les mesures de seguretat i higiene establertes per les autoritats sanitàries i, en particular, les relatives al manteniment de la distància mínima de seguretat, d'higiene de mans i l'ús de mascareta.

Les activitats permeses durant la fase 2 són les següents:

• Vida social: es permeten trobades i reunions de fins a 15 persones. Complint en tot moment les mesures de seguretat, distància social i higiene.
  • Mobilitat i transport: els desplaçaments queden limitats a la mateixa regió sanitària on es troba el domicili habitual. En el cas de Tremp correspon a la regió sanitària de l'Alt Pirineu i Aran.
  • Franges horàries: no hi ha franges horàries per realitzar esport o passejos. Tampoc hi ha franja horària per la sortida dels infants. Es recomana respectar la franja dels majors de 70 anys ( de 10 a 12h i de 19 a 20h.)
  • Comerç: sense límit de superfície, aforament màxim del 40% mantenint la distància de seguretat.
  • Hostaleria i restauració: Els bars i restaurants poden obrir l'interior del local (excepte discoteques i bars d'oci nocturn) amb un màxim del 40% de l'aforament. Es recomana cita prèvia. Les terrasses es mantenen al 50%.
  • Biblioteca: servei de préstec i retorn amb cita prèvia a través del telèfon 973653461, mail biblioteca@tremp.cat o WhatsApp 669403247.
  • Hotels i allotjaments turístics: reobertura de les zones comunes al públic, sense superar el 30% de l'aforament.
  • Turisme:

-Es permeten activitats en pgrups màxims de 20 persones, amb empreses registrades de turisme actiu i preferentment mitjançant cita prèvia.

-Reobertura dels Parcs Naturals amb un 20% de l'aforament.

• Rius i pantans:

-Es poden realitzar activitats esportives i d'oci (banyar-se, passejar i prendre el sol).

-Màxim grups de fins a 15 persones, respectant la distància entre persones de 2 metres.

-Per reduir riscos i gestionar mesures i, sobretot, aforaments els ajuntaments poden establir zones de bany i controls. En el municipi de Tremp no hi ha cap zona de bany habilitada ni en riu ni en embassament.

• Dol i culte:

-Vetlles per a un màxim de 25 persones a l'aire lliure i 15 en espais tancats.

-Enterraments i cremacions màxim 25 persones entre familiars i afins.

-Els llocs de culte l'aforament màxim serà del 50%.

Podeu consultar el resum de canvis del pas a la fase 2 del confinament per la COVID-19 elaborat per la Generalitat, que incorpora les previsions de l'últim BOE. FES CLIC AQUÍ

FASE 2