Sou a: Inici / Notícies / L'Ajuntament de Tremp ha rebut un atac informàtic

L'Ajuntament de Tremp ha rebut un atac informàtic

És un virus tipus phishing : és un frau de suplantació de personalitat que es fa amb un correu electrònic o missatgeria instantània

L’Ajuntament de Tremp ha rebut un atac informàtic d’un virus tipus spoofing (suplantació d’identitat). Si rebeu un correu electrònic d’alguna de les adreces de correu de l’ajuntament (domini tremp.cat o ajuntamentdetremp.cat), abans d’obrir-lo comproveu que no tingui també alguna altra adreça al remitent (normalment adreces estranyes).

Si us adoneu que és un correu sospitós, elimineu-lo de la vostra safata d’entrada, així com de la paperera. Cal que prengueu les mesures pertinents (antivirus, canvi contrasenya correu etc.) i posar-vos en contacte amb vostre servei d’informàtica.

El nostre proveïdor de serveis de hosting i correu electrònic ens ha informat que aquest atac també s’està produint en altres servidors de correu.

Estem treballant per intentar eliminar aquest virus, disculpeu les molèsties.