Sou a: Inici / Notícies / L'Ajuntament dinamitza un aparador amb els premis de la campanya de Barris "Compra i guanya"

Gràcies a la cessió temporal dels propietaris d'un local del centre històric.

L'Ajuntament de Tremp ha aprofitat la campanya de dinamització comercial i turística de la Xarxa de Barris Antics, Compra i guanya, per decorar un aparador habitualment tancat al carrer de Peressall, l'antiga botiga Barbal.

En aquest aparador s'hi exposarà fins al dia 8 de juliol els premis que poden guanyar les persones que participen a la campanya comprant al comerç local.

Amb aquesta iniciativa, l'Ajuntament també vol motivar els propietaris de locals tancats per adherir-se a un projecte d'activació que ha començat a impulsar l''Area de Promoció Econòmica.