Sou a: Inici / Notícies / L'Ajuntament du a terme les tasques d'arranjament dels desperfectes ocasionats per les nevades de l'any passat.

Els danys causats per les nevades que hi va haver el 2017 s'han arreglat gràcies al finançament de la Diputació de Lleida.

El passat  mes de febrer van finalitzar els treballs de restauració dels danys de les nevades del 2017. Els treballs finançats per la Diputació de Lleida han consistit en la tallada d’arbres trencats per la nevada al parc del Pinell de Tremp i en la poda d’alçada de branques penjades i la tallada d’arbres de gran alçada que ha realitzat  una empresa especialitzada en treballs verticals. També es van fer actuacions de retirada d’arbres trencats al camp de futbol de Vilamitjana i dels arbres caiguts a la carretera C-13 que van tallar l’accés al nucli de Tremp.

Els treballs han estat subvencionats per la Diputació de Lleida per un import de 29.000 euros.

diputació lleida