Sou a: Inici / Notícies / L'Ajuntament rep un ajut de la Diputació de Lleida

L'Ajuntament rep un ajut de la Diputació de Lleida

Aquest ajut s'ha destinat principalment a l'adaptació tecnològica dels llocs de treball degut principalment a la incorporació de l'expedient electrònic.

Des de l’Ajuntament de Tremp s’està apostant per l’ús intensiu de l’administració electrònica i el compliment de dues lleis que la impulsen::

• Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques - LPAC
  • Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del Règim jurídic del sector públic  - LRJSC .

Arran d'aquests canvis normatius, iniciats a l'octubre del 2018, s'han dut a terme tota una sèrie de canvis en els llocs de treball i en la forma de treballar, fet que ha provocat la substitució dels expedients en paper pels expedients electrònics.

En aquest marc de canvi, l’Ajuntament de Tremp ha rebut un ajut per part de la Diputació de Lleida, segons Decret núm. 1739 de 23 d’abril de 2019 , per una quantia de 9.000 euros, amb un cost total de l’acció a realitzar de 11.258,64 euros.

L’import d’aquest projecte s’ha destinat principalment a:

• la modernització dels equips informàtics dels llocs de treball (torres i pantalles),
  • la incorporació d’equips de digitalització de documents.
  • i la protecció de la xarxa de comunicacions.