Sou a: Inici / Notícies / L'atenció de tràmits de l'Ajuntament en xifres

L'atenció de tràmits de l'Ajuntament en xifres

L'Ajuntament de Tremp va instaurar el sistema de cita prèvia per tal de poder realitzar tràmits presencials a l'ajuntament, una mesura per poder garantir la seguretat en temps de covid19

Sabies que l’Ajuntament ha atès a més de 1.100 sol·licituds de cites prèvies des del mes de juny?

La meitat de les sol·licituds han estat de tràmits relatius al padró d’habitants (375) i la generació de certificats digitals (gairebé 250) .

Altres com les llicències d’obres, gestions a l’habitatge i el dispositiu d’inserció laboral han estat inferiors però no menys importants, cadascun dels tràmits han tingut unes 70 sol·licituds de cita prèvia.

Recordeu que per realitzar tràmits a l’Ajuntament és necessari demanar cita prèvia!