Sou a: Inici / Notícies / L’Ajuntament de Tremp reprèn l’atenció ciutadana presencial el dilluns 20 de juliol

El consistori ha reorganitzat el personal per poder seguir fent atenció ciutadana després d'haver detectat un possible cas de coronavirus d’un treballador.

A partir de dilluns totes les persones que necessitin realitzar un tràmit amb l'Ajuntament de Tremp ho podran tornar a fer de forma presencial amb cita prèvia.

El consistori ha reorganitzat el personal per poder seguir fent atenció ciutadana i es podran realitzar la gran majoria de tràmits habituals sempre amb cita prèvia fent clic AQUÍ.

Recordem que podeu realitzar els tràmits de forma telemàtica a través del web: https://www.ajuntamentdetremp.cat/ca/lajuntament-mes-a-prop/tramits-i-gestions o bé trucar per telèfon al 973650005 per qualsevol consulta.

El dijous l'Ajuntament de Tremp va prendre la determinació de suspendre temporalment l'atenció presencial a l'ajuntament. La decisió va ser presa despès que un treballador de les oficines de l'Ajuntament de Tremp donés positiu a un test de coronavirus. A l'espera de confirmar aquest resultat en el test definitiu l'ajuntament ha pres totes les mesures de seguretat i prevenció que recomana el departament de salut.