Sou a: Inici / Notícies / Més d'un centenar de persones es formen al Punt Tic de Tremp

Més d'un centenar de persones es formen al Punt Tic de Tremp

Dins del programa de Treball als Barris, promogut pel Departament de Treball i l’Ajuntament de Tremp.

Els cursos s'han centrat en les noves tecnologies i l’anglès pràctic. Els objectius principals han estat: d’una banda, introduir a la informàtica i Internet les persones que en desconeixien els usos i les possibilitats que els ofereix aquest camp a l'hora de trobar feina o bé millorar-la,  i, de l’altra, proporcionar una formació més profesionalitzada i especialitzada en matèries com el disseny gràfic i el tractament de dades geoespacials.

El Punt Tic, després de més de 7 anys de funcionament al municipi de Tremp, cerca noves fórmules i col·laboracions per dur a terme formació basada en Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC). També incorpora demandes de la ciutadania, les administracions públiques i, sobretot, de les petites empreses i emprenedors que vulguin donar un valor afegit a la seva feina.