Sou a: Inici / Notícies / Oberta la inscripció per als cursos d'Estiu de la UdL a Tremp

Oberta la inscripció per als cursos d'Estiu de la UdL a Tremp

Aquest estiu Tremp acollirà cinc cursos universitaris d'estiu

Ja és una tradició quan arriba l'estiu que Tremp coorganitzi amb la universitat de Lleida cursos d'estiu de temes diversos. L'ajuntament coordina directament el curs d'història sobre la Guerra Civil titulat República, Guerra i Postguerra (1931-1950). Flaixos del Pallars del Segle XX previst del 7 al 10 de juliol.

A més, l'ajuntament de Tremp i l'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya organitzen també el curs sobre geologia La geologia i la interpretació dels sòls per la comprensió del paisatge previst del 18 al 21 de juny.

A banda dels dos cursos coordinats per l'ajuntament de Tremp se n'organitzen tres més directament des de la UdL, que són: L'exploració dels Sistema Solar i la Formació del Montsec: cosmologia i paleontologia del 13 al 15 de juliol; Les rutes del Progrés del 13 al 15 de juliol i La indústria de la construcció tradicional al Pirineu. Primer taller: el guix (de l'11 al 15 de juliol).

Per a matricular-se als cursos cal accedir al web www.estiu.udl.cat