Sou a: Inici / Notícies / Seminaris professionalitzadors per al comerç

Seminaris professionalitzadors per al comerç

L'Ajuntament de Tremp organitza un cicle de 4 seminaris adreçats al sector del comerç entorn a les noves tecnologies i el món digital.

A través del projecte de dinamització del comerç local del Pallars Jussà, en el marc del programa “Treball a les 7 comarques”, l’Ajuntament de Tremp organitza per a aquesta primavera i tardor un cicle de seminaris entorn a la informàtica i el món digital.

Es tracta de 4 formacions enfocades a l’aprenentatge de conceptes bàsics per tal d’adaptar les petites empreses a les noves tecnologies i la captació de clients a través de les mateixes. En el decurs dels seminaris es proporcionaran les tècniques per dinamitzar l’entorn social del comerç, potenciar la creativitat a l’hora d’utilitzar les diferents eines disponibles a la web i crear un espai comercial atractiu per augmentar les vendes.

seminaris comerç 2019

La inscripció és gratuïta però és indispensable formalitzar-la. Per mail a lfiguera@tremp.cat o per telèfon al 973650005 ext. 344

Les places són limitades i s’ompliran per rigorós ordre d’inscripció.