Sou a: Inici / Notícies / S'instal·la un nou sistema de control de càrrega de cisternes

S'instal·la un nou sistema de control de càrrega de cisternes

L'obra, que ha tingut un cost de 3.804,97 €.- més IVA, s'ha finançat gràcies a un ajut de la Diputació de Lleida.

L'Ajuntament de Tremp ha dut a terme la instal·lació d'un nou sistema de control de càrrega de cisternes a partir de la col·locació d’un nou hidrant al costat del dipòsit intermig de la xarxa d’abastament del municipi de Tremp, que serveixi per la càrrega de camions cisternes / cubes d’aigua potable. Juntament a aquest nou hidrant, també s'ha instal·lat un comptador d’aigua per portar un control del consum que realitza el mateix. A més, s'ha dut a terme la col·locació d’un corrugat fins el quadre elèctric existent al dipòsit intermig, que permet la futura automatització del sistema permetent enregistrar automàticament el volum d’aigua mesurat pel comptador i emmagatzemar aquestes dades i/o enviar-les via GPRS a les oficines del servei d’aigua.

El conjunt de les obres es va adjudicar a l’empresa Excavaciones y movimientos de tierra Carmona SL , amb un contracte menor d’obra,  per un import de 3.804,97 €.- més IVA. I s'han finançat amb un ajut de la Diputació de Lleida per a la millora en la gestió de l’aigua d’ús públic per l’anualitat 2017.