Sou a: Inici / Notícies / S'obre el procés per a la contractació del servei de barra

S'obre el procés per a la contractació del servei de barra

La gestió de la barra a les festes que organitza la Comissió de festes durant l'any 2013 es preveu adjudicar a un dels 39 establiments convidats al procés

L'Ajuntament de Tremp ha iniciat el procés de licitació del contracte de serveis per a la gestió de la barra de les festes populars que organitza la Comissió de Festes. En aquest procés s'hi han convidat 39 empreses, 38 de les quals tenen el seu negoci al municipi. Es preveu que el contracte entri en vigor durant la revetlla de Cap d'Any el proper 1 de gener i les empreses convidades interessades tenen fins el 5 de desembre d'enguany per presentar la documentació requerida.

Més info: fes clic a la documentació