Sou a: Inici / Notícies / Tallers pràctics per al comerç del Pallars

Tallers pràctics per al comerç del Pallars

L’Ajuntament de Tremp organitza aquesta formació de petit format en el marc del seu programa de dinamització comercial del Pallars Jussà.

En aquesta ocasió es tracta de tallers pràctics que tenen l’objectiu de facilitar recursos i eines de treball creatives enfocades a dinamitzar l’activitat comercial i de serveis de qualsevol àmbit, així com millorar la competitivitat en aquest sector.

Concretament, s’ofereixen 4 tallers independents, tres dels quals serviran per potenciar l’atractivitat de l’establiment físic - lettering, creació un córner de producte i organització d’un esdeveniment senzill a la botiga - ,  i un altre específic de xarxes socials.

El dia 27 s’inicia el primer curs, “Crea la teva campanya a Instagram”, que servirà per aprendre els aspectes bàsics de la popular app, a partir de la realització pràctica d'una campanya pròpia. La sessió presencial està limitada a 10 persones i hi ha la possibilitat de seguir-la on line.

Tots els tallers són gratuïts i estan oberts a tots els professionals dels sectors del comerç, agroalimentari i de serveis del Pallars Jussà. És indispensable la inscripció, que cal formalitzar a través del formulari o, en cas que no sigui possible, per telèfon a l’oficina de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Tremp.

Aquest cicle forma part del projecte que l’Ajuntament de Tremp desenvolupa en el marc del programa Treball a les 7 comarques, del Servei d’Ocupació de Catalunya, amb el suport del Consell Comarcal del Pallars Jussà i els ajuntaments de la comarca, que pretén millorar la competitivitat del sector del comerç al Pallars Jussà.

Taller instagram