Sou a: Inici / Notícies / Tremp amb La Marató

Tremp amb La Marató

El dia 16 es celebra La Marató de Tv3, enguany dedicada al càncer i Tremp es mobilitza per recaptar el màxim de fons possibles en diversos actes programats per a aquesta cap de setmana.

Gràcies a la participació de bona part d'entitats i particulars del municipi, s'han organitzat les activitats que es detallen a continuació i que us podeu descarregar aquí.

Dijous 13 de desembre, 17h:

El Casal de Gent Gran organitza un Bingo, al mateix Casal.

Divendres 14 de desembre, a les 20,30h:

Concert dels Grups instrumentals de l'Escola Municipal de Música, a l'Espai Cultural La Lira.

Dissabte, 15 de desembre:

De 10h a 14h l'Associació de Dones Rosa d'Abril i Lliga't contra el Càncer Pallars vendran pastissos i flors de feltre al passeig del Vall.

D'11h a 13h i de 17h a 19h, Xarxa Tremp organitza l'Arbre dels Desitjos al passeig del Vall

D'11h a 20h l'artista trempolí Joel Miró vendrà productes "Bye Bye Kattu" al passeig del Vall

A les 12h tindrà lloc el concert de cants coral de l'Escola Múnicipal de Música, a la basílica de Mare de Déu de Valldeflors, i al camp de futbol del Juncar, l'escola de futbol sortejarà la panera que tenen exposada al bar.

De les 12h a les 20h, la companyia d'arts escèniques A Galet farà el seu Mercat de 2a mà.

De 18h a les 22h, al pavelló del Casal, el Club Patí organitza la Disco Roller.

A la matinada, a partir de la 01h, la sala Tisoni's es podrà veure els Dj's Ruben Vecino i Julian Gómez de la LocaFun Asturias. Preu d'entrada 4€.

Diumenge 16 de desembre, al pavelló del Casal:

D'11h a 19h venda de productes "Bye Bye Kattu", de Joel Miró.

D'11h a 13,30h tallers infantils a càrrec de Bualà

A les 11,30h xocolatada a càrrec de TeaTremp.