Sou a: Inici / Notícies / Tremp amb La Marató

Tremp amb La Marató

Del 13 al 22 de desembre s'han organitzat diferents activitats per recaptar Fons per a La Marató de TV3, aquest any dedicada al cáncer.

Tremp es suma un any més a la campanya solidària de La Marató de TV3 que en aquesta ocasió està dedicada al cáncer.

Són diverses les entitats que han volgut promoure l'acció cívica i han organitzat activitats i propostes amb l'objectiu de recollir el màxim de diners posible per a aquesta causa. Així, el dia 13 de desembre, l'Assocació d'Amics de la Conca de Tremp ha convocat al Casal de Gent Gran una xerrada sobre el cáncer a càrrec de l'equip de professionals del CAP i l'AECC-Lleida. i Posteriorment, un bingo.

El dissabte, 15 de desembre, el Passeig del Vall será l'escenari de diferents activitats, d'una banda les que proposa Rosa d'Abril: venda de pastissos casolans i demostració de Country, d'altra banda els jocs gegants, de La Casa del Sol Naixent, i també una parada de venda de diferents productes i tiquets que munta l'Àrea de Benestar de l'Ajuntament amb els donatius dels comerciants i restauradors del municipi.

El mateix dia 15, l'Associació Alba oferirà un taller inclusiu de desenvolupament emocional a través de l'art a l'Espai Enrique Vicente (C. Pau Casals, 1)

El dia 16 de desembre, Òmnium Pallars Jussà ha convocat "El Pallars canta" a l'Espai Cultural La Lira; el Casal Cultural, Vermut i sardanes, al seu local; i la companya d'arts escèniques A Galet, el mercat de segona mà, a la plaça de Catalunya. i el Club Patí Tremp convoca la Disco Roller, amb xocolata i coca a més de servei de bar. Així mateix, a la tarda hi haurà Ball al Casal de Gent Gran i Ball amb els Amics del Ball, al CUB.

El divendres 21 de desembre, Xarxa Tremp oferirà un berenar de xocolata desfeta amb coca a les 17.00h, junt abans de l'espectacle Safari, de la cia. La Baldufa, a l'Espai Cultural La Lira.

De forma complementària, el Col·legi M. Immaculada recollirà origamis a 1€.

Podeu consultar tots els detalls del programa al cartell.