Sou a: Inici / Notícies / Tremp aposta per una Festa Major segura

Tremp aposta per una Festa Major segura

Una Festa Major atípica, que comptarà amb quatre dies d’activitats amb un format marcat per les mesures COVID-19

De nou, la Festa Major 2020 arriba a Tremp del 4 al 8 de setembre. Tot i els entrebancs sorgits per les circumstàncies de la COVID19, Tremp presenta la Festa Major 2020 amb un programa de festes complet, al qual no faltaran espectacles i activitats per a tots els públics com ara concerts d’orquestres, teatre, sessions de Dj’s locals, espectacles infantils entre altres.

L’Ajuntament de Tremp i la Comissió de Festes han treballat per portar a terme una Festa Major que arriba marcada per l’excepcionalitat de la situació sanitària. Per aquest motiu, els actes seran amb aforament limitat i seguint tots els protocols de seguretat i higiene, amb el compromís ferm de donar suport al sector cultural, i transmeten als veïns la seguretat en la realització de les propostes.

A continuació podeu consultar el programa d'actes: FES CLIC

Si us voleu inscriure a les activitats cal fer-ho telemàticament; o bé clicant als codis Qr que trobreu al pRograma i que repartirem per les bústies de Tremp o bé als següents enllaços que funcionen per dies:

• INSCRIPCIÓ ALS ACTES DEL DIA 4 DE SETEMBRE: FES CLIC
  • INSCRIPCIÓ ALS ACTES DEL DIA 5 DE SETEMBRE: FES CLIC
  • INSCRIPCIÓ VISITES DEL BANC DE LLAVORS: FES CLIC
  • INSCRIPCIÓ ALS ACTES DEL DIA 6 DE SETEMBRE: FES CLIC
  • INSCRIPCIÓ ALS ACTES DEL DIA 7 DE SETEMBRE: FES CLIC
  • INSCRIPCIÓ ALS ACTES DEL DIA 8 DE SETEMBRE: FES CLIC
  • INSCRIPCIÓ A L'ACTE INSTITUCIONAL DE LA DIADA DEL DIA 10 DE SETEMBRE: FES CLIC
  • INSCRIPCIÓ BALLADA DE SARDANES 11 DE SETEMBRE: FES CLIC

Per a les persones que no tinguin accés a internet, podràn fer les inscripcions trucant a l’Ajuntament de dilluns a divendres de 9h a 14h al 973650005 o bé, presencialment a la planta baixa de l’Ajuntament en el mateix horari.

Des de l’Ajuntament de Tremp es fa una crida a gaudir de la festa amb responsabilitat, i complint totes les indicacions i mesures de seguretat e higiene. Fer una Festa Major diferent és possible.