Sou a: Inici / Notícies / Tremp concedirà el títol de Fill Predilecte a Jordi Mir i Parache

Tremp concedirà el títol de Fill Predilecte a Jordi Mir i Parache

Així ho va anunciar l'Alcalde al Ple que va tenir lloc dilluns.

L'Alcalde de Tremp, Joan Ubach, va informar al passat Ple que ha donat instruccions per iniciar l'expedient de concessió del títol honorífic de Fill Predilecte de Tremp al Sr. Jordi Mir i Parache (Tremp, 1935), filòleg, escriptor i activista cultural.

L'Ajuntament de Tremp vol rendir homenatge a aquesta figura com a mostra de reconeixement a la seva trajectòria professional i personal; per l'empremta que deixa en la cultura catalana i per portar el nom de Tremp enllà.

La regidora de Cultura i primera tinenta d'alcalde, M. Pilar Cases, ha estat nomenada instructora de l'expedient i ha iniciat els tràmits per materialitzar aquesta distinció honorífica. Tothom, persones físiques i entitats que ho desitgin poden adherir-se al reconeixement.

Descarregueu el formulari model que cal fer arribar a l'Oficina de Registre de l'Ajuntament de Tremp, sigui telemàticament o presencial.