Sou a: Inici / Tallers per a joves al juliol

Tallers per a joves al juliol

La regidoria de joventut ofereix tallers per a nois i noies nascuts entre 2002 i 2007

La situació creada per la Covid-19 fa que aquest estiu no es pugui celebrar el Camp de Treball Local com es va fer l'any 2019. Per aquest motiu, l'ajuntament organitza un seguit de tallers setmanals o puntuals per donar opcions d'oci als matins als joves del municipi.

Els tallers son gratuïts i tenen una limitació de 10 places per taller. S'admetran els joves per rigorós ordre d'inscripció via el registre de l'ajuntament de Tremp:

S'ofereixen tallers de rap, grafitis, cuina fàcil per a joves inexperts, confecció de mascaretes, maquillatge, organització d'esdeveniments i customització d'una samarreta. No feu el mandrós i aquest juliol, activeu-vos!

Si us interessa més d'un taller, marqueu amb números la preferència. Més info: descarrega el cartell