Sou a: Inici / Tancament dels equipaments municipals per prevenció

Tancament dels equipaments municipals per prevenció

L’Ajuntament de Tremp fa una crida a la calma, a l’hora que seguint les indicacions del Govern de la Generalitat de Catalunya per evitar situacions de contagi, pren mesures preventives davant el COVID-19.

Per aquest motiu, l’Ajuntament de Tremp ha decidit tancar des d’avui a la tarda fins el 29 de març, els següents equipaments municipals i les activitats que s’hi havien previst:

EQUIPAMENTS ESPORTIUS:

Pavelló del Juncar

Pavelló del Casal

Edifici El Cub

Camp de futbol Pedra Santa i pista poliesportiva Pinell

Pistes de Tennis del Joncar

Camp de futbol del Joncar

EQUIPAMENTS CULTURALS:

Espai Cultural la Lira

Centre Cívic Tarraquet

Biblioteca Pública Maria Barbal

EQUIPAMENTS EDUCATIUS:

Escola Municipal de Música

Escola Bressol Municipal

El tancament d’equipaments es fa extensiu a tots aquells que siguin de titularitat municipal situats en el nuclis del municipi.

Així mateix,  el mercat setmanal només oferirà venda de productes frescos els dies 16 i 23 de març; Tot i això recomanem a la ciutadania que eviti les aglomeracions.

Queda establert el pla d’actuació municipal d’emergències en fase prealerta. Aquestes mesures poden ser prorrogades en funció de l’evolució de la situació.